Het meisje werd vijf. Ze had genoeg uitpakfilmpjes op Youtube bekeken om precies te weten hoe ze moest reageren op de kadootjes. Kirrend, OMG-roepend, rondjes rennend, met haar ogen rollend. Precies zo enthousiast als je een jarig kind van vijf wilt hebben. Uitpakinfluencers hadden het kind gebrainwashed.
Na het uitpakken moest er nog veel meer worden uitgepakt. Want het hedendaags kinderkado uit de speelgoedwinkel draait vooral om uitpakken. Kleine schattige (so cute!) diertjes en poppetjes verpakt in lagen plastic. Een surprise-ei zonder chocola.
Je zag de ouders er wat besmuikt bij kijken. Hadden zij, milieubewust en a-modisch and all, dit allemaal gekocht voor hun dochter? Ja, zeker!
Grote roze plastic eieren van tijdelijk geluk hadden ze meegebracht. Hun schouders hingen er een beetje bij. Dit wilde hun lieve, schattige, prachtige dochtertje immers het allerliefst. Een dagje uitpakken. Net zoals haar favoriete uitpakmeisje met de miljoenen views.